

Интерактивни киосци трансформишу начин управљања посетиоцима
Овај ресурс је објавио Intel
Од куповине у продавницама мешовите робе па до наручивања оброка брзе хране, људи се све више опредељују за самопослуживање. Једно истраживање је показало да 75 одсто купаца сматра самопослуживање прикладном опцијом, при чему 67 одсто испитаника каже да би радије одабрали самопослуживање него разговор с представником компаније.
Од тога корист имају и пословна предузећа. Киосци за самопослуживање побољшавају пословање на разне начине, укључујући праћење посетилаца, прикупљање података, смањење трошкова и побољшање корисничке услуге.
Мада интерактивни киосци постоје већ више од 40 година, технологија се у међувремену развијала, унапређујући начине њиховог коришћења. Данас киосци диктирају правила игре у пословним организацијама, путем аутоматизације и усмеравања важних задатака.
Преузмите одмах
*обавезна поља
Испостављањем захтева за овим ресурсом ви пристајете на наше услове коришћења. Сви подаци су заштићени нашим Обавештењем о приватности. Ако имате додатних питања, пошаљите нам их на адресу е-поште dataprotection@headleymedia.com.
ИТ менаџмент, Велике колекције података, Пословно обавештавање (BI), Складиштење података на велико, BYOD (понесите сопствени уређај), Конзумеризација ИТ-а, Рачунарство у облаку, Усклађеност, Системи за управљање садржајем (CMS), Управљање подацима, Планирање ресурса предузећа (ERP), Финансије и управљање финансијама, Управљање инфраструктуром, Центри података, Управљање на нивоу услуга, Управљање процесом пословања, Виртуелизација, Управљање услугама, Управљање пројектима, Сарадња